Polisen

Igår var man ut o åkte med syrran, skönt o sitta bredvid=)
När vi var på väg hem så blev vi stoppade av polisen, blåsning o körkort.
Hon har inte haft körkortet länge innan hon blev stoppade, haha.
När hon skulle få ner rutan så åkte rutan ner där jag satt i baksätet, polisen började skratta o jag sa "hej hej inte mig ni vill prata med" Tror syrran blev lite nervös men hittade knappen ganska snabbt.
De är så att på forden så är de inte rätt knapp till rätt ruta, men de där har man ju lärt sig, blev väl nå knas när de satt dit rutan..
Visa körkort sen fick hon blåsa, hörde på lillrösten va nervös na va=)
Polisen gick runt bilen o ropade dit en annan polis när hon stod där bak.
Polisen kommer tillbaka å säger att skattemärket har torkat lite så de är lite svårt att se men de skulle kolla upp, tror ju naturligtvis att de är syrrans bil så då får jag säga att de är min mans bil.
Då frågar polisen om ja vet om skatten är betald, "absolut, den biten sköter jag så jag VET att det är betald"
Efter en stund så kommer de o säger att de är ok o att jag kan hälsa min man att de är bättre han tar bort de gamla märkena som sitter under så slipper de bli nå strul nästa gång vi blir stoppade igen... SLARVPELLE säger jag bara, nu vill jag ha tillbaka Mazdan, min älskade!

Va hade du sagt syrran om Polisen kom så här, o du skulle blåsa, hahaha

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

de ä bra så hon lär sig av "kollegerna"hur man polisar...moster e

2008-11-06 @ 08:04:03
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker ALLA poliser ska klä sig så här!!!

Bara man inte behöver blåsa på hans apparat HAHAHA/V

2008-11-06 @ 11:23:02
Postat av: Anonym

hahha men gud, jag hade nog kört av vägen.. hahaha/ cillan

2008-11-06 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0