Jobba

Nu är de mycket som är färdigt inför festen, skööööönt! Vi har handlat o fixa de sista med maten, ligger bra till än så länge, hihi.
Jag verkligen längtar ännu mer nu när vi handlat allt, fy f-n va kul vi ska ha de!!!

En tråkig nyhet, min man har blivit uppsagd pga av arbetsbrist. De är väl ok men nu måste ju jag ut o jobba i januari, kan ni fatta, JOBBA! Ut i verkliga livet, ja som njöt av att vara mammaledig...
Nu blir han Pappa på heltid, får se hur de går, haha. Går säkert bra, men de är ingen dans på rosor om han tror de=)=)=)

Nu ska ja lägga mig så man är pigg o utvilad i morron.

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars B som blir uppsagd. Men det ordnar nog sig med jobb för hans del. Han är ju duktig så jobb finns det nog för hans del.../V

2008-11-27 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0