Farsdag

När min man fick farsdags kortet o presenten i går blev han alldeles tårögd o rörd!
Jag var själv rörd när min son satt o gjorde de.



212 Sexy men deodoranten blev han också glad över, trodde vi köpt nått annat, så de blev överraskning=)


Undrar om han tror att han blir mer "sexy" när han använder den här, haha.

Kl 17 var de middag hos mamma o pappa, stek o potatis. Till efterrätt hade pappa gjort tårtan med 5 lager, snacka om maffig men super god!

Hälsa på moster B på kvällen, ja säger bara de, h-vetes backe!
Tur att de är värt o gå upp för den=)

Idag har man inget bestämt, kanske skulle vara hemma bara. Är ju en bra träning för mig som alltid är överallt!

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hojta till om du tänker ha nån mer hemmadag, så kan jag o L hälsa på en sväng och leka lite :))



Kram

2008-11-10 @ 10:56:18
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Fruj

De vore jättekul! Onsdag eller fredag, kan ni då?

2008-11-10 @ 18:10:00
Postat av: Anonym

Det var en väldigt fin dikt han hade skrivit. Jag tror han blir poet när han blir stor./V

2008-11-10 @ 18:51:05
Postat av: LogLady

Japp vi kan båda dagarna, så för oss spelar det ingen roll:)

2008-11-11 @ 07:22:54
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0