Hinner lika mycket som vanligt=)

Halloweendisco var lyckat igår, min äldsta var super nöjd!
De dansade, lekte lekar å åt massa gosaker.
Va inte så trött när jag var där med när jag kom hem, jisses alltså.
När ja la mig för att sova hade man väl en surrkuse till man...
Ja svarade lite "mmm" "jaha" typ så han skulle fatta att jag bara ville SOVA, men de gjorde han inte, så till slut  fick jag säga "go natt då" Då blev han tyst ett litet tag sen börja han igen, vem f-n hade stoppat en 500 lapp i honom, nån som känner sig skyldig????
I morse när man vakna kändes de som man söpe hela natta, måste ha med åldern att göra=)

Idag har man varit i full action sen man klev upp, sååååå jag!
Började dagen med att åka till mitt "andra hem "Birsta City", handla present till barnens kusin som fyller 10 år i dag.
Hem ner till tvättstugan o i med tvätten, iväg till hon som fyllde 10.
Tillbaka till tvättstugan, hänga o starta nya. I väg till min kusin som fyller 19 år idag o gratta henne.
Åter igen till tvättstugan o fixa de sista. Blev sen middag efter allt rännande, men de gjorde inget, blev ju super super gott! Potatisgratäng o kyckling, mums!

Lovade en pappa på discot i går att hans son skulle få komma till oss i kväll vid åtta tiden o sova här, han skulle ut på krogen o hade väl ingen barnvakt. Så snäll som man är så ställer man upp. Men de komiska är att min äldsta grabb som han skulle vara med somna redan kl halv sju.... Tur yngsta grabben va vaken för va skulle han ha gjort med oss gamlingar=)=)=)


Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hahhahha, typiskt att K somnade tidigt, men sååå tidigt? Jag var hlt knäckt igår, kändes som jag hade söpe jag med :) Jobbigt det här med knattediscon :))

2008-11-02 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0