Tillbaka till verkligheten

Då är man nästan tillbaka till verkligheten igen då. Upp 6 i morse, packa o göra fika till äldsta grabben som ska på gascup. Väcka alla barn inklusive min man, klä dem (min man får faktiskt klä sig själv, tro de eller ej=) Ge dem frukost, på med ytterkläderna o ut till bilen o skjutsa dem. Nu hade man så tur att man kunde åka hem på en gång, tänk när jag fortsätter o lämnar lillgumman på dagis o själv åker på jobbet, åååå hemska tanke! Men så är ju de verkliga livet, tyvärr=(
Tänk om man fick vara föräldra ledig tills de börja skolan, gud va mysigt! Fast då skulle de inte finnas nå dagis o många arbetslösa inklusive mig, de va ju mindre bra, o jag gillar ju mitt jobb, hihi.
Jag ska njuta varenda sekund nu tills jag börjar jobba (maj)!

Rumpan var den del jag frös mest om, är ofta kall om den, kanske dålig blodcirkulation där=)=)=)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va ä gascup? Gasar man eller? Döp den till Stink cupen istället.Haha

Passa på och njut medans du kan innan vardan sätter in...ÖNSKAR att jag var arbetslös, typ lite ibland. Fast man är ju glad att man har ett jobb å =S

/ Kram V

2008-11-17 @ 08:42:29
Postat av: Fruj

Haha, de åker skridskor=)=)=)

2008-11-17 @ 09:56:16
Postat av: Moster B

Kall om rumpan? för lite kel med mannen :-)

Ja njut av barnledigheten medans du kan, snart (maj) ska du få träffa lite vuxet folk igen, tjäna mer pengar mm hehe, nä skojjar bara. Kram moster

2008-11-21 @ 05:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0