Småtomtar?

Varför varför gör jag så här?!?! Har ju gått o lagt mig tidigt 2 kvällar i rad, o i går morse kände jag mig inte ens trött när jag klev upp. Nämen va gör ja då, jo lägger mig vid 23 tiden i går o ser på One tree hill så ja somnar inte förrän vid1 tiden och upp 6 i morse. Tror ni de svider o mina ögon känns trött, ABSOLUT! Får ju skylla mig själv...
De komiska va hade ju faktiskt kunna sova i ca 1,5 timme till, men de knackade (tror ja) på dörren kl.6. Jag gick ner, men ingen där... Småtomtar kanske, konstigt va de iallafall.
Sa till min man "Nu är de nån som vill oss nått, kanske är halt ute så du ska åka lite tidigare o ta de lugnt=)"


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre att ha en tomte som knacka på dörren, en tomtar på loftet/moster e

2008-11-13 @ 09:48:51
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0