Sålt?

Ja då är man vaken igen då. Känns som man inte fått riktigt med sömn inatt...
Ska ringa vc nu kl 8 när de öppnar så vi får en tid idag åt grabben.
Lillgumman åt tissen kl 6 i morse o de har fortfarande inte kommit upp, så hoppas de inte blir nåt mer. Peppar, peppar!
Lite lättare när grabbarna har magsjuka, de liksom kräks i hink eller toa, tur de finns tvättmaskin=)

De är fyra stycken som undrat vart vår Mazda tagit vägen, alla har trott att vi har sålt den...
Har säkert diskuterat o trott att vi inte har råd o ha kvar den, för de va en liten sån fråga i går...
Till alla som inte vet:
Mazdan är på "rostbehandlning", vi har granti kvar därför gör vi de nu eftersom de är GRATIS!
Vi har råd att ha kvar den, o nä de har inte varit mycket fel på bilen, första gången de är fel.
Vår andra bil kan man kala katastrof, den har vi fått laga sen vi köpte den...
Jag är inte en sån människa som skulle hamna i "lyxfällan", har en liten hjärncell som säger "STOPP" ibland när min man tror att man kan köpa vad som helst=)
Så nu vet ni de ;-)
Bara för att jag sagt nu att jag inte kommer att hamna i "lyxfällan" så kommer man väl dyka upp där i nästa säsong, hahaha närå
Jag älskar min (eller rättare sagt vår bil), så den säljer vi inte i första taget!


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggbilen!!!JAG vet att du är ekonomiskt lagd och att du har full koll på ekonomin, haha /V

2008-11-08 @ 10:42:35
Postat av: lola

...jag trodde någon olycka hänt,påkörd eller nått.du e den sista i denna kommun som hamnar i lyxfällan!

2009-01-15 @ 14:05:47
URL: http://lola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0