Räkningar

Nu har man betalat alla räkningar, liiite sen då, hehe
Känns som jag skjutit fram allt bara, lite typiskt mig faktiskt ;-)

Blir en hemma dag i dag med plockning, vill ha fint till på lördag, får då är de MIN dag!

I helgen när vi kom hem från alla kalas så börjar jag med att säga till min man "Man kan väl ställa undan skorna efter sig o barnens". Sen när jag kommer in i köket har han tänt lampan i taket men inte i fönstret så då måste ja säga "Tänd lampan i fönstret" då säger han till mig "Sluta säg åt mig saker jag ska göra hela tiden"
Men så här är de min lilla man, hade han ställt undan skorna o tänt lampan i fönstret på engång så hade jag ju inte behövt säga till, eller hur?!?!
Han är ju såååå medveten om att jag inte gillar när man får hoppa över saker för att komma in eller när de är släkt i fönstret o tänt i taket, de ser ju ut som taikons som bor här då....
Så om ni går förbi mitt hem o lampan är släkt i fönstret, då är min man hemma själv;-)



Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

GE UPP!!!efter över 20 år, av samma dilema, har jag kommit på att de är INTE värt det,jag har kastat ut alla skor mm mm, familjen reagera med-låt hon hålla på!!!!moster e

2008-11-03 @ 10:55:06
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: LogLady

Detta med lampor är ett välkänt fenomen. Vad är det för FEL? Mysbelysning existerar inte i (de flesta) mäns liv!

2008-11-03 @ 11:20:32
Postat av: Anonym

Är det ert nya boende på bilden? Fint.../V

2008-11-06 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0