Peter Siepen

När vi sitter på tåget så pekar min son ut på en kille som står på perrongen o säger "Vem är de där". "Vet inte svarar jag" men känner igen honom typ från nån tidning eller tv. Mitt hjärnkontor arbetar för fullt men kommer inte på. När han går förbi oss ser jag hur min man tittar extra noga på honom så då förstår jag att de är nån "kändis" av nåt slag. Säger lite diskret "smsa vem". Jag får där de står Peter Siepen, å då tänkte jag "vem är de"...
Så koll har jag på "kändisvärlden"=)
Han hade nån slags sjömössa på sig, var väl därför yngsta grabben undra vem de var.


Kram M

Kommentarer
Postat av: emelie kusin

www.joyemelie.blogg.se

2008-11-09 @ 20:03:41
Postat av: emelie kusin

www.joyemelie.blogg.se

2008-11-09 @ 20:03:43
Postat av: Anonym

oj då!!!dom undra nog en del känndisar va vi dödliga glor.....men vi vet inte ibland vilka dom är...känner bara igen dom/moster e

2008-11-09 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

Roligt...Vet ju vilka som brukar leta kändisar i storstan ja...Haha/V

2008-11-09 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0