Nu får de vara nog!

Igår bestämde jag mig att nu får de vara nog, killarna ska STÄDA sitt rum. Jag ropade in dem i köket å sa att de var bara att gå o städa sitt rum, kommer inte in en ända kompis om rummet inte är städat. Nu tänker jag hålla på de!
De blev protester, tjurgrin o bestämda steg ner. Den äldsta kom upp fort o sa nu är ja klar, tror ni han va de, absolut inte!
Yngsta grabben kommer upp efter ett tag o säger inget, han bara liksom är. Jag tittar på honom å säger "fortsätt städa"
Han skriker "ÅÅÅ, de ser för j-vligt ut" Vi kunde inte ha sagt de bättre själv=) Efter mycke spring upp o ner så har de fått en början på städningen iallafall, synd han gick o blev sjuk.
Grejen är ju den att jag får ju skylla mig själv, klart de inte städar när jag aldrig haft de kravet.
Men nu ska de bli andra bullar här i hemmet ;-)


Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0