MAGSJUKA!!!

Jaha, nu sitter jag här igen o har precis torkat upp spya från golvet. Mitt i natta, kl är 2.47.
Vaknar av ett *splash*, äldsta grabben spyr på golvet, lilla gubben!
Vi som skulle ut o äta i kväll med min mans jobb, lite typiskt faktiskt.
Men men inget att göra åt. Jag stannar hemma så får han gå å njuta av maten. Kanske kan ta doggybag åt frugan????
Undrar en sak, varför får man ofta magsjuka på natten??? Nån som vet...
Har alltid trott att jag hatar å få de för att jag hatar att spy, men tror inte de är därför jag hatar de. Är nog själva de där som gör så j-vla ont, när de liksom vrider om i magen. Eller jag vet inte, de är inte trevligt iallafall, slut diskuterat om magsjuka =P


Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Jaaa varför ALLTID på natten? Nu hoppas jag att vi slipper eländet här hemma, men grabbarna var jumed varandra igår SUCK

2008-11-14 @ 07:54:29
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade TÄNKT ta en fika hos ER i går....pust!!!VARFÖR få jag inte vara BARNVAKT????moster e

2008-11-14 @ 08:24:02
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Klart du också ska få vara barnvakt, kommer fler gånger. Men blir ju inget idag...=(



Håller tummarna att ni slipper den här skiten!

2008-11-14 @ 09:07:34
Postat av: Anonym

ÅÅHHH vad trist med magsjuka. Hoppas ni andra klarar er./V

2008-11-14 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0