Endast jag vaken

Nu sitter man här alldeles ensam, alla barn + man sover. De är alldeles tyst o skönt för huvudet=)
Har precis gjort lite mat till festen, ligger bra till i planeringen.
Min äldsta grabb har varit hemma från skolan idag, ont i hals o skällhosta, blir hemma i morron också.
Yngsta grabben har vi varit till Öron med, o han har vätska i ett öra. Ska få komma tillbaka om 2 månader o göra ett hörseltest så får vi se om de blir några rör. Jag kan ju säga redan nu att han hör dåligt, pratar väldigt högt o säger själv att han inte hör, lillstackarn!
Gardinerna har inte kommit fram än, va kan de vara... Va hur nära som helst att köpa nya idag men så kom snåldjävulen fram, hihi.
Tror ja ska lägga maten i frysen nu å natta, kommer en ny dag i morron också, en riktig HEMMA dag!

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Riktig hemmadag....he he jag det brukar låta så.

Skönt att vara ute i god tid med festbestyren.

Vi ses i kväll! kram S

2008-11-26 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0