Dröm

Igår när ja satt å körde så tänkte ja, Gud va jag är en lycklig människa!
Jag har 3 helt underbara barn, ok ibland är de lite syskonbråk men sånt är livet.
Jag har en man jag älskar hur mycket som helst, även här kan de bli lite tjafs, men vem tjafsar inte med den man bor med=)
Jag är gift, skulle gärna vilja uppleva de igen, med samma man naturligtvis.
Min släkt o mina vänner är helt fantastiska.
Kan ja ha de bättre, tror inte de, men jag har en STOR önskan bara...
En sak jag skulle vilja göra, som jag drömt om länge, men tror inte de kommer att hända, men drömma kan man=)
Nån som vågar gissa =)=)=)

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Säg, säg, SÄÄÄÄÄÄG!

2008-11-19 @ 08:20:04
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: J

Jo alla dina drömmar faller ju in... tillslut :-) Du ser ju, 3 barn FÖRE 30 gick ju finfint de haha Tatuera in barnens namn kan de va de?? Önska dej de isf i 30årspresent i efterskott av oss andra ;-)

Kramis

2008-11-19 @ 13:56:32
Postat av: Anonym

ja man behöver STANNA upp, se sig omkring "vad har JAG".......moster e

2008-11-19 @ 14:54:37
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

De där med tatuering va ju f-n en bra idé, varför har du inte kommit med den förrut;-)

2008-11-19 @ 16:18:12
Postat av: J

När vi satt å åt midda ida kom ja påre! Ditt drömhus såklart :-) Nybyggt precis enligt drömplanerna. Kanske faller in nån da vem vet ;-)

2008-11-19 @ 20:28:12
Postat av: moster B

Ja vad är det du vill ha, en fungerande axel? Nytt hus? kram moster

2008-11-19 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0