48 timmar på ett dygn skulle sitta fint

Tror ni jag gick o la mig i tid i går, tror inte de... Jag ljuger ju så ja tror mig själv, haha.
Somna vid 2 tiden o upp 6.30, varav ammat 2 gånger under den tiden, inte mycke sömn kan ja lova.
Bara att bita i de sura äpplet o på med smilet i dag, för ja har mig själv att skylla att jag inte gick o la mig igår...
Har lite att fixa idag men tänker inte stressa, de som står på min listan är:
*Fixa present
*Åka med papper till chefen
*Utvecklingssamtal med äldsta grabben
*Gå till vännen J o fixa de sista till festen
Ska klämma in en o hälsa på  mamma också hade jag tänkt=)
Undra om dagen räcker till, va tror ni???
Detta är mitt liv i ett nötskal, varför inte göra ett dygn till 48 timmar ;-)


Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Låter som en vanlig dag i ditt liv tycker jag...lite lugnare nästan. Kul med kaffebesök igår...det gör vi om, som du skulle ha sagt:)

kram S

2008-11-27 @ 09:54:13
Postat av: Anonym

Hur ska du orka med festen på lördag när du far runt som en skållad råtta? Vila för tusan!!!!!/V

2008-11-27 @ 11:24:45
Postat av: Anonym

Fin bild!!

2008-11-27 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0