Sammanfattning av veckan

Nu flyter dagarna på bara, hinner inte ens blogga...
Kan tala om att jag blev supernöjd med håret, är som en ny människa igen=)
Men va ja kände mig gammal när jag satt där i frisör stolen...
Först kom vi in på min ålder, å 30 låter inte ungt för en 18 åring, haha. Pratar lite å då säger ja "min man" gud va de kändes som jag var 40 år helt plötsligt. När hon satt i färgen i håret så såg ja alla rynkor ja fått i pannan, vart har de kommit i från???
Huvudsaken jag inte känner mig som 30, å de kan ja tala om att de gör ja ju absolut inte, haha Snarare 27 ;-)


I tisdags handlade ja färdigt alla julklappar, så skönt! Har dragit ner på de i år, bättre o lägga pengarna på sina egna barn o de blir ju bara "byta pengar". Så de ända ja köpt till är mina barn, syrrans grabb, minsta syrran(har ju inga egna barn än...) Mamma o pappa, svärmor, mormor o hennes sambo, morfar o hans fru. Blev ju ganska många iallafall men har varit många fler alla andra år.


Födelsedagspresenten till äldsta grabben är också fixad, han går ju o fyller år så där 2 dagar före julafton=)
Han ska få ett sånt där Nintendo Ds o ett Pokémonspel till. Han tror absolut inte han ska få de för jag har sagt att de kan han glömma för den är alldels för dyr, så de ska bli kul o se hans min när han öppnar. De värmer ju i hjärtat o se sina barn glad!



Av mina systarar ska han få en fisk, få se va han döper den till nu då=) Tror att "Ass" går bort för när ja bad honom berätta för sin farmor va han ville att fisken skulle heta (om han skulle få nån) så blev han jätte generad o tittade ner o sa ja vet inte, haha.

Lillgummans rum blev vi klar med i torsdags, blev kanon fint, så nöjd! På morron åkte ja till mamma för att hjälpa henne o sy gardiner så när ja kom hem hade min man tapetsera halva rummet. Jag frågade om ja fick hjälpa till o de fick ja o vips så hade vi gjort resten på 1 h. (Han hade hållit på i 5 timmar innan ;-) Jag klippte våder o limma o B satte upp dem, kunde inte samarbetat på bättre sätt. Sist vi tapetserade bråkade vi bara, man vill ju gärna göra på sitt eget sätt.

Idag ska vi baka peppisar, sen ta med dem å lussa för mamma o pappa o svärmor. Ska bli mysigt!

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag förstår att du haft fullt upp när du inte ens har hunnit blogga!!!Gud vad spännande med rummet kommer och kollar...Skönt att du är klar med julisarna har lite kvar som jag måste fixa när jag får någon tid över....Vad glad K ska bli för spelet!Kram V

2008-12-13 @ 12:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0