Snygga till i hemmet

Idag ska man dammsuga o svabba så de är fint till i morron=) Syrran, hennes sambo o lillman kommer.
Ska äta gomat o bara ta de lugnt, så skönt! Undra om man ska hitt på nått med grabbarna på dagen, vore ju lite kul ;-)

Igår blev de storhandling som tänkt. Ja måste få säga, shit va snälla barn ja har när man är ute o handlar. Hur kul är de egentligen o handla mat för en 5 o 8 åring, men de hängde med så snällt.
Va in på coop för där va de halva priset på skor, så grabbarna köpte sig ett varsitt par. 75 kr o 100 kr, billigt!

Just nu är min man på besiktning med skrot forden, undra hur de går... Får säkert nån 2:a, inte kul o lägga ner pengar på den bilen...

Jag o min man har undrat i många dagar nu om grannen mitt i mot sitter i fönstret o tittar ut (eller in hos folk) Men ser nu att de är en blomma (rund) i en avlång kruka. Vi har bara tittat dit när de varit mörkt så då har de precis sett ut som ett huvud, haha. Ja nu har vi fått svar på den frågan=)=)=)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallas paranoid!!!!/moster e

2008-12-30 @ 12:52:28
Postat av: J

Fanns de nå till min gumma å ;-)

2008-12-30 @ 14:31:49
Postat av: Anonym

Vilka fynd! Hoppas dom är bra också till det priset?!Undra vem som är mest nyfiken ja? Den som tittar ut eller in?Haha

Kram V

2008-12-30 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0