Sur o grinig

Ska man inte vara "Happy" idag de är ju nyårsafton men de är inte jag, inte än iallafall.
Morgonen börjar med att jag kliver upp med lillgumman, poängen är att jag skulle få ligga en liten extra stund idag för de var rätt länge sen o ibland behöver man de... Jag väntar på att min man ska vakna men icke o då är ja redan pigg så då är de bara att kliva upp.
Sur o butter går jag ner o va upptäcker jag då, soptunnan måste ut, såg att grannarna gjort de. Går till dörren o då är dörren inte låst, min man gick o la sig sist igår, slarv. Eftersom ja redan va sur o grinig så irriterade ja mig på allt smått o gott. Inne i köket stod maten kvar som skulle in i kylen, min man som tog sist...
Diskmaskinen va inte ur plockad... Men nu är de fixat, soptunnan utdragen, maten kastad o min man är vaken!!!
Undra hur denna dag slutar, lyckligt hoppas ja ;-)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0