Puppilura o snopp???

Men jag mååååste berätta en sak min yngsta grabb sa förra veckan, jag tyckte de va sååå roligt =)
Jag står o byter blöja på lillgumman.

Han: Lillgumman har puppilura
Jag: Ja de har hon
Han: Du har puppilura
Jag: Ja de har jag
Han: Jag har en snopp
Jag: Ja du har en snopp ( Har gått igenom de här så många ggr så man svarar bara på rutin)
Han: Brorsan har en snopp
Jag: Ja alldeles riktigt
Han : Pappa har snopp *blir tyst ett tag* MED SKÄGG
Jag: Va, har pappa snopp med skägg *SKRATTAR*
Han: Ja de har han!

Men hur gulligt är de inte, han tror de heter skägg=)

      +   Helskägg brunt

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad rolig han är!!!!/V

2008-12-03 @ 09:16:38
Postat av: Lida

hahha roligt!! :-)

2008-12-03 @ 10:01:04
URL: http://misslida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0