Julafton

Nu är julafton förbi. Vi firade med hela tjocka släkten, 23 st var vi. Barnen åt o väntade spänt på tomten, när den väl kom så såg ja hur vår tuffa grabb C blev lite rädd=) Han var mycke avvaktande, tittade mycke. De kom två tomtar till oss den ena såg elak ut o den andra såg ut som en go o glad fylltomte,stora röda kinder o en stor röd näsa med vitt krulligt hår, jag skratta så jag trodde jag skulle trilla av pinn. När de gått säger yngsta grabben, de var en tomte o en clown, hahaha.
Efter vi firat tillsammans så åkte min familj o syrrans familj till mamma o pappa o spelade sällskapsspel o sov över, mysigt.

Mamma går ju o fyller år så här dagen efter julafton så vi blev bjuden på jullunch innan vi åkte hem
Av oss fick hon ett kort där de stod att vi tre systrar ska bjuda henne på middag, sen ska var o en göra något annat med henne. Jag ska ta med henne på bio=) När hon läste blev hon jätte glad o rörd, alldeles tårögd. "Sånt här tycker jag om" sa hon med gråten i halsen=) Kul att hon blev nöjd fast de inte hänt än =p

Mår inge bra idag, har haft ont i sidan ända sen jag fick lillgumman, de liksom kommer o går. O idag är inte alls en bra dag, illamående o döont. Måste vara nåt med nå organ i kroppen efter snittet, går väl till sig hoppas ja=)=)=)

I morron är man bjuden på middag hos svärmor, man blir så bortskämd med mat de här dagarna, så skönt!

Nä nu ska ja fortsätta vila o se om de går till sig.

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Men lilla du...det har snart gått ett år sen du fick barn! Kanske dags att kolla upp vad det är som gör ont :)

2008-12-25 @ 19:29:58
Postat av: Anonym

Ni verkar haft trevligt julfirande! Tänk att det kom 2 tomtar. WOW!! Till oss kom det bara en tomte nisse...

Det där om sidan har du aldrig berättat!!Ring doktorn genast!!!!Kram V

2008-12-25 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0