Förkylningstider

Usch, va de går runt med denna förkylning. Nu har grabbarna haft denna hosta i flera dagar. I förrgår va de min man som låg o snörvla, å ni kan ju bara tänka en man med en riktig förkylning...
I natt började lillgumman snora o hosta, ja har lite ont i halsen. Hoppas de går om sig fort=)

Ringde från mitt jobb nu o frågade om jag kunde jobba o varför inte, extra pengar tackar man inte nej till=)
Efter jul är man ju tillbaka på heltid igen, å fatta att jag ska jobba läääänge då. Inge mer barn innebär ju inge mer mammaledighet...
Tur att jag fick komma tillbaka till min avdelning o jobba med dem jag trivs med, kunde ju inte ha blivit bättre.

Idag har ja en riktig hemma dag, ska inte ut nånting hade jag tänkt... Känner ja mig själv så kan ja säkert inte hålla de, men ska försöka;-)

Igår va man på luciafirande på jobbet, så mysigt. Tycker de är så mäktfullt o ha lucia ute.
Tog en promis med min vän J o hennes dotter, härligt å få sig lite motion, va ju ett tag sen.
Har kommit på att ja är ganska lat av mig, hittar alltid på ursäkter för att ta en promenad... De måste ja ändra på, kanske gå till jobbet, vore ju en start... 
Innan va grannen o hennes dotter här, tog de bara lugnt o surrade lite. Hon får mig att varva ner, tackar, hihi.

Ska fira julafton med hela tjocka släckten, vi blir 25 st. Gud va mysigt de ska bli, ja älskar ju mycke folk o min SLÄKT!

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hahhahaa, ja varva ner kan du verkligen behöva! Njut av de sista lediga dagarna innan alla "måsten". Även om man trivs med full rulle 24/7 så måste man ta det lugnt ibland :)



Kramkram!

2008-12-16 @ 13:39:45
Postat av: Fruj

Ja, precis. Känner verkligen för "ta-de-lugnt-dagar"

2008-12-16 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0