En trasig människa

Nu är man en trött människa i sina bästa år...
Natten till lördag va man vaken till 4 på morron med en febrig o grinig prinsessa, min man va snäll o klev upp på morron så man fick sova till 10. Sen va de fixning av fest hela dagen, åter kommer o berättar om den=) Kan skvallra att man va hemma kl 3.30 ;-)
Natten till måndag var likadan, även då uppe till 4 o sen upp kl 7. La mig igen o sov mellan 8.15-9.15.
Och nu natten som varit har jag o min man turats om.
Hon är otröstlig! Högfeber o ledsen, en tand har tittat fram om de har någon samband med de...
Känns faktiskt som jag har blivit överkörd av nån slags ångvält o sen på backad av den också!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0