Återfunnen

Vet ni va, min man har hittat julgardinerna=)=)=) Han hade lagt dem i en jullåda förra året som ja inte hade en aning om, eller rättare sagt jag hade glömt de...
Så nu sitter de uppe, blev sååå fint!

Idag ska jag hälsa på min vän J o dit kommer J o hennes dotter. Ska bli kul att träffas, vi gick i samma klass alla 3, så man har mycket att prata om, både gammalt o nytt ;-)

Sen ska yngsta grabben "klippa" tungan i dag, låter otäckt. De är själva strängen under tungan som är för kort så den ska liksom snittas eller hur ja ska säga. Lillgubben är jättenervös!

Klockan 16 ska jag hämta min vän S son på dagis o skjutsa honom till hans mormor, ska bli roligt. Blir första gången ja hämtar honom, tänk om han inte vill följa med, va gör ja då... Lockar med lite gosaker kanske, haha. Ska nog inte vara några problem=)

Dagen ser ut som den vore min, många järn i elden!!!

Kram M

Ps. Nån som kommit på gåtan??? Ds.

Kommentarer
Postat av: S

Hon dödade sin syster för att få träffa mannen på begravningen:)

Tack för hjälpen idag!!!!!!!!!

kram S

2008-12-04 @ 09:01:14
Postat av: LogLady

Men lilla gumman, ta det lugnt nu ett tag! Tänk på att du snart har en MASSA att göra på dagarna, så njuuut av lugnet!



Ja det var ett tag sen vi träffades nu, onsdag blir bra (tror jag :D )



Ps. Kim kommer gärna på K:s kalas :)

2008-12-04 @ 13:03:08
Postat av: Anonym

Tur du fått tag på gardinerna innan jul....



Fasiken vad det låter otäckt med tungan!!Hoppas det gick bra. Kram /V

2008-12-04 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0