Tupperware-party

Jaha, då har man varit på ytterligare ett tupperware-party, dyr plast = bra plast!
Köpte en sån där äggbox, man kan ta ur äggbehållarna och ha de löst i kylskåpet å då får de plats med 20 ägg istället för 10 och ta själva boxen o ha tex margarinpaket i, 2 i 1=) Gillar när man får så mycket som möjligt för pengarna!
                                                                     
                                                                         

Va på Kina o åt middag, mamma o pappa bjöd, tusen tack! De va asgott, fattar inte att man äter fast man är proppmätt.
Kanske för att ja ska börja mitt "nya liv" i morron...

Två grejer jag ska göra:

1. Sluta med gosaker (som man ätit varje dag i sommar)
2. Röra på mig!

Vet faktiskt inte vilken punkt som är jobbigast...
Sa till min man att i morron börjar HANS helvete=)=)=)
Mycket grönt (han hatar de) o mycket gnäll (kanske) från min sida...
Tur jag har bloggen som jag kan avreagera mig på!

Kram M




Kommentarer
Postat av: V

Hej, håller med DYR PLAST- BRA PLAST!!!!

Men....ägghållare...Hmm...Nja var det ett bra köp???

Haha



*** Ska dra med dig ut i skogarna så jag slipper gå där By my self!!!



Kram V

2008-08-24 @ 23:23:42
Postat av: fruj

Ja va nog mest ute efter margarinboxen inte ägghållarna, men de följde ju liksom med=)

Klart du ska ta med mig ute i skogen, behöver all hjälp ja kan få!



Kram fruj

2008-08-25 @ 08:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0