Skrämde grabbsen=)

Min yngsta son kom in gick, ner och spelade guitar hero med sin far. Ca 2 min efter ringer de på dörren, jag öppnar, ingen där... Hmm, hör viskande barnröster, hör att de är min äldsta son o hans komis M. Nä, nu ska de få tänkte jag=) Stänger dörren, hukar mig så de tror att jag gått in. Hör hur Ks kompis M säger " Gö de igen K om du vill" så skrattar de ikapp. Min äldsta grabb kommer smygande o när han kommer fram till trappan hoppar jag fram o skriker "Buuuuu" J-vlar va rädd de blev, hahahaha. Kompisen sprang o gömde sig, K snubblar bakåt o ramlar(han gjorde inte illa sig) å jag asgarvar! Min humor=) Sen skrattade de med mig, hihi.

Så passa er om ni ska busringa på min dörr ;-)                    

Kram M                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Moster B

"SKRATTAR" fy fan vilken bra humor du har!!!!!!! Vi är grymt lika du och jag..hahahah

(ungarna ska härdas)



Kramen

2008-08-24 @ 20:17:12
Postat av: grannen

Nu är man hemkommen o måste ju läsa din blogg...

Måste ju följa va som händer ;-)

Inte äre min humor men visst vare säkert skoj näre hände skrattar

Vi ses

2008-08-24 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0