Röjandet

Jag som skulle röja idag, hmm blev inte så mycket med den saken... Började i min sons rum, hade kommit i form o tyckte de va riktigt roligt då kommer min man hem o frågar vart maten är... Hoho såg han inte att jag städade! Han är  så van att maten står på bordet när han kommer hem, men idag så fick han ställa sig o göra iordning själv o de va inte poppis. Så där tappade jag lusten att fortsätta (har man nåt att skylla på;-)

Efter maten tog jag, lillgumman o syrran J en sväng till vännen V. Där bjöds de på kaffe o fikabröd o ett gott skratt, hon är en sån otroligt glad människa!
 
När vi åt lunch idag så rapade syrran J (hon är väldigt pryd av sig) o säger " Där lurade jag arslet på en prupp"
Jag o min andra syrra svimma nästan, vår pryda syster, va ha hänt, haha. Kul att du bjuder på dig själv!
Nu menar jag inte att du ska sitta o rapa överallt, men jag älskar folk med humor=)

I natt sover min äldsta son hos sin gudmor J, gud va gullig hon är som vill ha honom. Hoppas de haft de mysigt!

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0