Mysmorron

Usch, va trött ja var när jag klev upp med min äldsta son i morse, vi gäspade ikapp. Gick o la mig igen o sov i ca 30 min till, de behöves kan ja lova!
Gud vilken glad mamma jag varit här på morgonen. Lillgumman sov så jag frågade va min yngsta son ville göra så vi började med att spela spel, jag vann, jippi (är väldigt dålig förlorare) Sen byggde vi 3 pussel, syndes att han njöt av att det bara var jag o han som gjorde nåt, jag njöt nog lika mycket för den delen=)

Nu har lillgumman nyss ätit en liten portion gröt, de tyckte hon va mumsigt. Ligger nöjd i babygymet och leker, då kanske "mamman" ska göra lite nytta...

Kram M


Kommentarer
Postat av: A på gatan bredvid

Ja passa på att göra lite nytta medans hon ligger någorlunda still. Jag la mig och sov jag med...i 1½ timme. Myyys:)

2008-08-27 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0