Mycket arg i trafiken....

Jag är fruktansvärd hetsig när jag kör bil. Jag har alltid bråttomt och tycker alla andra borde stanna hemma....  Min negativasida....
Nu är de så att min lillasyster C övningskör med mig, mycket duktig måste ja säga;-)
Men sen finns de många puckon som är ivägen när jag ska lära henne hur man kör som idag tex.
Hon ska köra ut från parkeingen, hon står på parkeringen längst ut, så de är bara att backa lite o köra fram.
Nä men va händer när hon håller på att backa, jo de kommer en o ställer sig bredvid där de inte är nån parkering.
Jag viftar med händerna och gestikulerar att de inte är nån parkering, till slut så åker den arga kvinnan när hon upptäcker att de inte är en parkering. Syrran gör ett nytt försök o ska åka fram, då kommer de en farbror med keps o hans fru o ställer sig bredvid. Va är de folk inte fattar!!! Jag viftar helt hysteriskt o han bara tittar på mig.  Då öppnar syrran bildörren ( hon hittade inte hur man öppnar fönsterrutan) och säger snällt att de inte är nån parkering där han står. Han ser ut som ett stort frågetecken o säger "jo de är handikapp"  Men hallå, vet han inte hur en handikappskylt ser ut. Efter att syrran diskuterat med honom så backar han hysteriskt bakåt o släpper av frugan mitt i vägen... Han blev nog sur för att en ungdom talade om för honom att han parkerat fel. Tillslut kommer vi därifrån.

Hade kvällsbesök av min vän J mycket trevligt måste jag säga. Man skrattar alltid med henne, o ett gott skratt förlänger livet.

Nu ska jag se film med mina älskade systrar, ni får mig också att skratta=)

Kram kram M

Kommentarer
Postat av: J

Tack för kvällskaffet :-)

Alltid trevligt med dej å!

Pratar man inte i gåtor får man väl skriva i gåtor Haha

2008-08-20 @ 13:37:09
Postat av: mobbo

De dära med körande har vi ärvt efter mormor, men ta't lungt så du inte råkar ut som jag gjorde :/

2008-08-22 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0