Magsjuka

Nä men tror ni inte på den att min äldsta son åkt på magsjuka, hur många dagar hann han gå på skolan...
Vi är familjen med otur när de gäller magsjuka, förkyldningar, astma, öroninflamation mm
Vaknade i natt av att jag hör en röst  " mamma" . Jag flyger upp och säger "Ja, gubben va är de" i samma veva hör jag splash... Han kräks ut över  hela trappan, ser att de är påväg att komma mer, så vi skyndar oss in på toa.
Jaha, då var de bara att ställa sig och svabba trappan mitt i natta. Kryper ner i sängen, hör hur han hurklar efter ca 1 timme, frågar om vi ska gå ner och sova men de vill han inte. Man sover inte bra när ens barn är sjuk. Va jag vill komma fram till är att när klockan ringer och min man ska upp frågar jag "Har du hört K i natt" Han svarar "Nä, vadå"... Snacka om att sova sten hårt, så om nån tjuv är intresserad att komma å ta lite värdefulla saker så gö de när min man sover själv här i huset, de finns mycke smått o gott ni kan hitta ;-) Ett tips "Låt bli kudden, DÅ väcker ni honom"
                                       


                                                                               
   


Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0