Lusten=)

I dag kom städlusten, ååå va fint de blev, undra hur länge de får se ut så här....

Min äldsta son kom hem från sin gudmor vid 12 tiden, en överlycklig grabb. 
Igår hade de tagit en sväng till Birsta o ätit glass o köpt godis. Spelat Uno 5 ggr varav K vann 3ggr, han har samma vinnarinstinkt som sin mor tror ja;-)
Det K tyckte va roligast va att han fått vara med gudmors dotter E hela tiden=)
De kan man ju förstå, hon är ju en sån go o glad liten tjej.

Har haft besök av U o L idag, mycket trevligt! Har kommit på att jag är nog väldigt social av mig, har väldigt svårt att vara själv. Det kryper i kroppen o jag börjar nästan klättra på väggarna om jag är själv, tur man har syskon som är lika. 
Kanske ska träna på att vara själv, eller nä de vill jag inte!  Ni får stå ut med mig=)

Kram M

Kommentarer
Postat av: BB

Jasså du har liksom RÖJT.. som vi i vår familj säger..hehe..

Jag är precis som dig, kan inte vara själv en hel dag hujedamig. Det är ju skittråkigt!!! OCH varför ska man? Nån som kan förklara? Många kramar B

2008-08-21 @ 18:28:09
Postat av: Anonym

NÄMEN håller jag med.gå på vara ensamkurs tillsamans/e

2008-08-21 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0