Härligt

Varje gång lillgumman varit trött i dag har jag ammat och sen lagt ner henne i vagnen å då har hon somnat av sig själv, så härligt! Hon är van att somna antingen vid bröstet eller famnen, så jag hoppas de håller i sig, man vet ju aldrig om hon sätter "tjursidan" till för hon är ju sååå lik mig.

Trist väder idag, varit en hemma dag.
Mamma o Pappa + syrran J kom och hälsade på på förmiddagen. Syrran hade köpt Kalle Sprätt åt grabbsen, det  va uppskattat=)
Fick besök av moster E och mina kusiner på eftermiddagen, oj va lillgumman blir glad när de kommer folk hela tiden, hon ler , jollrar och sprattlar med både armar o ben. Även mamman blir glad, är ju så sällskapssjuk!

Har fått massa roliga saker av grannen här i dagarna, en dag fick jag 2 rosa lakan till lillprinsessan och gardiner  med fotbollsspelare till yngsta grabben, i dag fick lillprinsessan rosa/bruna stickade strumpor, såååå fina!!!!

Gardinerna ville han naturligtvis sätta upp på engång, så de var bara ta fram strykjärnet och fönsterputs o skrapa.
Nu tänkte jag att jag skulle vara lite pedagogisk, så min yngsta grabb fick putsa och stryka sina gardiner själv (hjälpte naturligtvis till)  Men snacka om stolt kille när de blev klart ,så fort nån kommer så visar han sina nya gardiner, gulligt!

Nu sover alla barn så nu tänkte jag mysa med min man!

Puss o Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0