Grinig!

Jag är trött (självförvållat) o grinig, rent av på dåligt humör!!! Har haft tvättstuga ser bara tvätten som MÅSTE vikas nu så de inte blir skrynkligt, för ja hatar att stryka. Sen ser jag allt annat som borde göras...
Veckan har inte gått som planerat heller, ville ju börja motionera men då blev man väl tvärförkyld. Sötsaker har ja dragit ner på men inte slutat med helt =(
När man är på detta humör så blir de naturligt konflikter med den man bor med, för då måste jag naturligtvis säga allt han BORDE ha gjort. Tur att han är så förstående...hehe.
 
Älskar dig ändå B fast du inte gjort alla de där sakerna!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara grinig...Se bara på mig,haha/ V

2008-08-29 @ 23:47:14
Postat av: Moster B

Men lilla gumman, tokig dag idag... Blir kanske bättre imorrn :-). Ät en god middag, lägg barnen och mys med B framför en film ikväll vet ja..

Kram Moster B

2008-08-30 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0