Fynda

Firade min vän S son idag, 3 år har han blivit.
Efter vi varit där tog vi en sväng till K-rauta, där fynda vi tapeter till lillgummans rum som skall göras iordning.
Ni vet ju att jag gillar röda lappar och rea=) När vi kommer in på K-rauta så står de massa tapeter precis när vi kommer in, på tapeterna är de märkta med 20%. Ordinarie pris 165 kr, räknade ut lite snabb att de skulle bli ca 130 kr rullen, de tyckte jag lät lite dyrt snål som jag är, men jag gillade verkligen tapeten. När jag lägger tillbaka den och går runt så står de en stor skylt "70% på ordinarie pris". Tjoho, snacka om tuuur! Så jag köpte 6 st ROSA rullar för ca 300 kr, billigt!




                                          

Tror de va bra att jag va grinig häromdagen, gud va jag fått fart på "gubben". Han har börjat med äldsta sonens rum, skall börja måla taket sen alla väggar. Ska bli vitt tak+3 väggar och en svart, kommer bli skitsnyggt! Efter de är gjort ska vi flytta yngsta sonens rum till de rum som min äldsta hade förut och då blir de till att sätta upp fynd tapeterna i prinsessansrum, gud va jag längtar tills allt är klart. Måste intala mig själv "Tålamod", hehe.

Har haft tvättstuga idag igen, så nu är all tvätt borta så härligt! När min man skulle backa ut från tvättstugan så av bara farten så vrider jag hela kroppen så jag sitter vänd så jag har full kontroll åt alla håll och vinklar, (tror de är min syrra som kör...) då tvärnitar han, tittar på mig och säger " jag har körkort " jag vrider mig sakta tillbaka och sätter mig och tittar rakt fram och säger inte ett ord, hehe.... Jag har gått in helhjärtat med det här att vara handledare=)

Gravida syrran och sambo va hit, alltid lika trevligt!
Älskar mina syskon, va skulle jag göra utan er!

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

I love Röda prislappar!!!!/ V

Rött= Billigt! ( Tjäna pengar,haha)

2008-09-01 @ 17:42:30
Postat av: Anonym

Haru så mycke att gö såru inte har tid att blogga?? Saknar ditt skrivande ;-)

Kram J

2008-09-04 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0