Mitt andra hem

Igår var man på sitt andra hem, Birsta City. Handla tröjor till äldsta grabben och skedar, pipmugg o nappflaska med nalle puh på till lillgumman. Va tag 3 betala för 2, gillar sånt o reagrejer. Slipper man kanske gnida stenen... Ska berätta om stenen nån gång.
Syrran övningskörde hem, hon klarde de galant! Snart har du körkortet gumman!

Åt skräpmat till middag, lat som vi oftast är...

På kvällen fick man besök av sina "favvo" mostrar och kusiner + en hel undomsgård, lika trevligt som vanligt!
Fast de va inte mig de ville träffa de va lillgumman, men ja är lika glad för de, och hon också för den delen. Hon kunde inte äta när de fanns så många att titta på, nyfiken tjej (lik sin mor)

Hämtade mamma o pappa från tåget vid 23-tiden, de kom hem från varma Grekland. Usch va bruna och lyckliga de såg ut, lite avis faktiskt. Syrran körde hem från tågstationen o helvete va hon tar efter mig, inte positivt, snacka om  gasfot. T.o.m mamma tjöt till där bak. Jag har ju sagt att hon måste gasa när hon gör en vänstersväng men då mena ja inte pelle i botten. Måste genast ta ur henne de=) Hon kanske trodde de va forden hon körde o den behöver ju liiite mer gas än mazdan....

Kram M


Kommentarer
Postat av: Little C

Japps tar efter dig med körningen, kommer säkert att vara svårt att ta ur mig det med tanke på att du fortfarande kör så och har haft kortet ett tag;)

2008-08-23 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0