Amma

Herregud va jag tycker de är mysigt att amma!
Lillprinsessan som nu är 6 mån har ju börjat med smakportioner o jag får lite ångest på tanken att sluta amma nån gång i framtiden...
Hon ligger vid bröstet, smaskar o äter o tittar en rakt in i ögonen, hur gulligt som helst!
Ska vara lite ärlig också kanske, inge skönt när hon biter ihop och drar, men de glömmer man fort=)

Lillprinsessan tycker verkligen om maten, de gjorde hon från första skeden. När vi sätter henne i matstolen o hon inte får sin potatis tillräckligt fort då skriker hon o då menar jag skriker så hon blir röd i ansikte. Blir tvärtyst när hon får första tuggan, snacka om att ha humör, måste ha fått efter sin far, eller va tror ni=)

Är de nån som vågar chansa hur länge jag kommer amma, haha!

Bäst jag slutar nu, en hungrig tjej som vill ha tissen=)

Kram M





                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0